И отделните хора, и компаниите понякога искат да върнат времето назад …Но за съжаление, никой не е застрахован срещу грешки. Някои от най-успешните ИТ компании са се убедили в това от собствен опит. Тук представяме 10 случая, когато на някои от най-известните ИТ доставчици се е налагало да се извинят публично за нарушаване на информационната сигурност, за провала на техен продукт или за неудачни PR акции. Спираме се накратко и на причините, довели до съответния гаф.

# 1. Фиаското Apple Maps
Обикновено стартът на продуктите на Apple е съпътстван от дълги опашки в магазините и възторжени отзиви. Но не така премина дебютът на Maps за iOS 6. Много потребители установиха, че програмата, която трябваше да замени Google Maps на устройствата iPhone и iPad е пълна с грешки и неточности. Много важни обекти в нея са отразени неправилно – например развлекателният център Boston Garden е отбелязан като “градина”.

Главният изпълнителен директор на компанията Тим Кук се извини. “Много съжаляваме за неудобствата, причинени на нашите клиенти и полагаме всички усилия да поправим грешките в Maps”, се казва в изявлението му на сайта на Apple.

Google Maps се ползваше успешно от устройствата на Apple от 2007 г. до излизането на iPhone 5.

продължава в: CIO.bg