Според нов доклад на експертите от Canalys, през първите 20 дни на ноември повече от половината от приходите в пазара на мобилни приложения в САЩ, а именно $60 млн. са разпределени между 25 водещи в разработката на този тип софтуер компании. В своя анализ представителите на Canalys отчитат приходите от продажби на приложения, а също така приходите от продажби на услуги и съдържание по схемата “in-app” в магазините Apple App Store и Google Play.

На практика всички компании в Тор-25 са разработчици на игри, с изключение на фирмата предоставяща популярната музикална услуга Pandora. Сред водещите 25 са: Zynga, Electronic Arts, Disney, Kabam, Rovio, Glu, Gameloft и TeamLava.

За разглеждания период игрите са заемали 145 позиции в списъка от 300 най-популярни приложения на Apple App Store и 116 позиции в рейтинга за платените разработки за Google Play. В рейтинга за най-добрите безплатни програми игрите заемат 94 от 300 позиции в App Store и 110 из 300 места в Google Play.

продължава в: CIO.bg